آموزش
1402/10/16 شنبه
پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در انفجار تروریستی شهر کرمان.
پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در انفجار تروریستی شهر کرمان.

.

پیام تسلیت رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان در انفجار تروریستی شهر کرمان
.         بسم ربّ الشّهداء والصدّيقين
 
حادثه تلخ و غمبار انفجار تروریستی در چهارمین سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر تصویری گویا از کوردلی و زبونی دشمنان ملت ایران را به نمایش درآورد.بدون شک، اینگونه جنایات وحشیانه بیانگر استیصال و ضعف حامیان جریان تکفیری در برابر تفکر شهید سلیمانی است و خون پاک این شهیدان، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم  و ذلت را نصیب جریان تکفیری و حامیان جنایتکارشان خواهد کرد.
 
جامعه دانشگاهی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد ضمن محکوم کردن این جنایت دردناک و کوردلانه و تسلیت این حادثه غم‌بار به مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و مردم داغدار ایران، بر همه شهدای پرافتخار محور مقاومت، ازجمله سردار رشید اسلام،  شهید سلیمانی و شهدای گلزار شهر کرمان، درود می‌فرستیم و از خداوند متعال برای خانواده های آنها، صبر و سلامتی و برای این شهیدان والامقام، علوّ درجات را مسئلت می‌نمائیم.
 
                                                                                   ارسلان بی نیاز
                                                          رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد


 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر