كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/10/24 دوشنبه مدیرکل دفتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای دانشگاه خبر داد: راه اندازی دو مرکز مستقل آموزش های آزاد و چند رسانه ای / معرفی سه استان برتر در زمینه درآمدزایی دکتر مقدسی از راه اندازی دو مرکز آموزش های آزاد و چندرسانه ای دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: این دو مرکز با هدف توسعه مهارت افزایی مخاطبان بالای دیپلم و همچنین درآمدزایی در خرم آباد لرستان و رامهرمز خوزستان راه اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی، مدیرکل دفتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای با اشاره به شعار دانشگاه پیام نور مبنی بر « آموزش برای همه، همه وقت و همه جا» افزود: این دانشگاه در رویکردی جدید امکانات آموزشی و مهارتی را نه تنها برای دانشجویان خود بلکه برای تمامی علاقه مندان به یادگیری دروس مهارتی فراهم می کند.
وی افزود: بر این اساس مراکز آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور پس از فراهم سازی زیرساخت های لازم، به زودی در سراسر کشور راه اندازی خواهند شد و دانشپذیران این مراکز به راحتی می توانند علوم و مهارتهای مورد علاقه خود را بیاموزند.
دکتر مقدسی اظهار داشت: دفاتر آموزش های آزاد و چند رسانه ای دانشگاه پیام نور هم اکنون در تمامی مراکز و واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور با هدف درآمدزایی فعال هستند و با راه اندازی مراکز مستقل ویژه آموزش های آزاد، به شکلی هدفمند تر در جهت توسعه مهارت گام خواهیم برداشت.
وی از ارزیابی دانشگاه های پیام نور در سراسر کشوردر میزان جذب دانشپذیر خبر داد و گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته از شهریور 96 تا شهریور 97، دانشگاه های پیام نور استانهای تهران، آذربایجان شرقی و گلستان به ترتیب توانستند مقام های اول تا سوم را کسب کنند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر