كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/10/22 شنبه دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران: صدور خدمات فنی و مهندسی به خارج از کشور از طریق دانشگاه پیام نور/ همکاری فراگیرترین تشکل اقتصادی با فراگیرترین دانشگاه دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران از صدور خدمات فنی و مهندسی از طریق دانشگاه پیام نور در خارج از کشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی، حمیدرضا سیفی در حاشیه امضای تفاهم نامه کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران با دانشگاه پیام نور گفت: شرایط اقتصادی جامعه ایجاب می کند تا در حوزه فنی و مهندسی صدور خدمات داشته باشیم و ما می توانیم از طریق دانشگاه پیام نور در خارج از کشور این کار را انجام دهیم.
وی ادامه داد: ما با یکسری از کشورهای خارجی ارتباط بسیار خوبی داریم اما چون این ارتباط از طریق دانش نبوده نتوانسته ایم آن بهره وری کامل را از آن داشته باشیم. بر همین اساس صدور خدمات فنی و مهندسی با انعقاد این تفاهم نامه از طریق شعبات دانشگاه پیام نور در خارج از کشور انجام می شود.
سیفی دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایی ایران نیز گفت: این کانون جزو فراگیرترین تشکل های اقتصادی کشور است و آغاز همکاری با  دانشگاه پیام نور به عنوان فراگیرترین دانشگاه کشور که در سراسر کشور حضور دارد، اتفاقی مبارک خواهد بود.
وی خروجی این همکاری مشترک را ارتباط موثر صنعت و دانشگاه دانست و افزود: با امضای این تفاهم نامه پایان نامه ها به سمت نیازهای بخش صنعتی سوق خواهند یافت و کارآموزی دانشجویان نیز در محیط های صنعتی انجام می شود.
وی مهم ترین نتیجه این تعامل را رفع بی اعتمادی های موجود بین صنعت و دانشگاه عنوان کرد و افزود: این تفاهم‌نامه مسیر همکاری صنعت و دانشگاه را به‌شکل تخصصی دنبال می‌کند و دانشگاه پیام نور در این حوزه می‌تواند پیشگام باشد.
وی با اشاره به اینکه چیزی در حدود 3 هزار و 500 تشکّل اقتصادی، زیرمجموعه این کانون فعالیت می‌کنند، یادآور شد: تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، کارآموزی از طریق کانون‌ها و صنعت و همچنین همکاری صنعت و دانشگاه از نتایج این تفاهم‌نامه است.
وی ادامه داد: از اهداف دیگر این تفاهم نامه تشکیل استارت آپ های جامع در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی و آموزش است که هر کدام را به صورت فاز به فاز پیش خواهیم برد.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر