آموزش
1398/3/25 شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور در اختتامیه رویداد ملی کارآفرینی مراقبت و سالمندی:
اقدام مهم دانشگاه پیام نور در جهت کارآفرینی و اجرای رسالت اجتماعی/ برنامه منسجم دانشگاه پیام نور برای رفاه قشر سالمند

.

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه یکی از رسالت های مهم دانشگاه پیام نور، رسالت اجتماعی است، گفت: دانشگاه پیام نور در کنار بحث آموزش، پژوهش و فناوری ، برنامه هدفمندی را برای توسعه کارآفرینی در زمینه های مختلف و همچنین اجرای رسالت اجتماعی خود آغاز کرده و در این راستا گام های مهمی برداشته است.
به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا زمانی در اختتامیه نخستین رویداد ملی کارآفرینی مراقبت و سالمندی دانشگاه پیام نور ، این رویداد را اقدامی در جهت تحقق رسالت اجتماعی دانست و با اشاره به جمعیت سالمندان کشور گفت: سالمندان سرمایه های کشور هستند ولی روند جمعیت جامعه ما به سمت سالمندی و پیری در حرکت است بنابراین برنامه هایی نیاز است که مجموعه ها و سازمان ها از زحمات این قشر قدردانی کنند.
وی درباره برنامه دانشگاه پیام نور در حمایت از سالمندان گفت: دانشکاه پیام نور با توجه به گستردگی ملی در سراسر کشور، به خوبی می تواند در کنار بخش های مختلف جامعه قرار بگیرد و در حقیقت تفاهم نامه ای که امروز با سازمان نظام پرستاری منعقد شد، اعلام آمادگی دانشگاه برای در اختیار گذاشتن امکانات خود در سراسر کشور برای سازمان پرستاری کشور است تا با برنامه ریزی منسجم رفاه را برای قشر سالمند فراهم کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور در پایان با اشاره به اقدامات دانشگاه برای تحقق رسالت اجتماعی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور در زمینه رسالت اجتماعی با انجام کار کارشناسی برنامه های مختلفی را در نظر گرفته که طرح حمایت سالمندان و همچنین مشاوره در زمینه های روانشناسی دو برنامه آغازین دانشگاه در این زمینه است که با موفقیت های چشمگیری همراه بوده است.
اولین رویداد ملی کارآفرینی مراقبت و سالمندی در تاریخ 23 و 24 خرداد در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد و مراسم پایانی استارتآپ‌های مراقبت و سالمندی با انتخاب ۵ گروه برتر خاتمه یافت.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر