آموزش
1398/3/25 شنبه
در حاشیه رویداد ملی کارآفرینی مراقبت و سالمندی انجام شد؛
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام پرستاری کشور

.

تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام پرستاری کشور در حاشیه اولین رویداد ملی کارآفرینی مراقبت و سالمندی در سازمان مرکزی امضا شد.
به گزارش روابط عمومی،  دکتر زمانی ریاست عالی دانشگاه پیام نور و دکتر دالوندی رئیس سازمان پرستاری کشور در مراسم امضای تفاهم نامه ای برهمکاری و هم افزایی بیشتر دانشگاه و سازمان نظام پرستاری تاکید کردند.
این تفاهم نامه با موضوع؛ «طراحی و اجرای پروژه‌های آموزشی، پژوهشی و کاربردی مشترک مورد نیاز براساس اهداف تعیین شده طرفین»، «همکاری متقابل در اجراي طرح‌هاي مطالعاتي و پژوهشي مشترک براساس اولویت‌ها واهداف تعیین شده طرفین»،«برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌ مدت در حوزه‌های تخصصی و همکاری در اجرای مشترک دوره‌های آموزشی با تأکید بر دانشجویان، دانش‌آموختگان در زمینه‌های مرتبط علمی و عملی مورد توافق طرفین»،«برگزاری سمینارها و کارگاه‌های آموزشی مشترک برای کلیه مخاطبین طرفین» و « همکاری در تدوین و تولید محتوای آموزشی و الکترونیکی، نرم‌افزارها و فیلم‌های آموزشی، علمی و پژوهشی مورد نیاز نظام پرستاری و جامعه سلامت کشور » بین دانشگاه پیام نور و سازمان نظام پرستاری امضا شد.
طبق مفاد این تفاهم نامه، طرفین متعهد شدند؛ از قابلیت‌ها و توانمندی ها در راستای عملیاتی‌نمودن فعالیت های مشترک استفاده کرده و حقوق مادی و معنوی طرفین در خصوص نتایج حاصل از فعالیت های مشترک به نحوی که این اقدامات منجر به تولید دانش فنی و یا دستاوردی جدید شود را به رسمیت بشناسند.
همچنین مقرر شد دبیرخانه ای مشترک برای پیگیری مفاد تفاهم نامه تشکیل شود.
گفتنی است، اولین رویداد ملی کارآفرینی مراقبت و سالمندی در تاریخ ۲۳ و ۲۴ خرداد در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر