كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1396/2/25 دوشنبه اقدامات بیسابقه در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیرو امید

 رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت تدبیر و امید قریب به 92 میلیارد و 800 میلیون ریال در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد هزینه پروژه های عمرانی شد.

سید سجاد سجادی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه پیام نور استان در 3 سال و نیم گذشته، خاطرنشان کرد: تکمیل ساختمان های آموزشی، سوله کارگاهی، آزمایشگاه و مذهبی و فرهنگی در مرکز یاسوج و توسعه زیربناهای دانشگاه در شهرهای دهدشت، سی سخت، مارگون، لنده از این قبیل پروژه ها بوده است.

وی ابراز داشت: در دولت تدبیر و امید بیش از 11 هزار و 500 متر به فضای فیزیکی دانشگاه پیام نور در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه شد.

 سجادی تکمیل پروژه های نیمه تمام را اولویت دولت یازدهم دانست و گفت: بسیاری از پروژه هایی که در گذشته نیمه تمام مانده بود با اهتمام و توجه ویژه این دولت اتمام یافت.

با اشاره به رشد علمی دانشگاه پیام نور در سال ها اخیر اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید رشد علمی کشور پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است و سهم دانشگاه پیام نور نیز قابل توجه است.

سجادی تصریح کرد: بیشترین آمار قبولی در مقطع کارشناسی ارشد مربوط به دانشگاه پیام نور است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در ادامه جدول مربوط به پروژه های عمرانی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از سال 92 تا 96 آمده است.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر