كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1395/11/24 یکشنبه بازدید رئیس دانشگاه پیام نور استان از تیم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور استان

 

به گزارش روابط عمومى دانشگاه پیام نور، دکتر سجادی خواه  رئیس دانشگاه پیام نور استان به همراه سرکار خانم هوشمندی مدیر تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان و آقای جعفرآزاد معاون  آموزشی دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج از تمرینات تیم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور استان بازدید کردند.

 ریاست دانشگاه پیام نور استان در این دیدار که نشان از علاقه ایشان به امر ورزش و تربیت بدنی داشت ابراز کردند که ورزش و ارتقاء آن یکی از اولویت های ایشان است و سعی برآن دارد تا در جهت پیشبرد اهداف اداره کل تربیت بدنی گام بردارند. در این دیدار مدیر تربیت بدنی استان از این اقدام ریاست محترم دانشگاه تقدیر و تشکر کردند و حضور ایشان در استان را موجب دلگرمى دانشجویان ورزش کار دانستند و ابراز امیدواری کردند با وجود یک مقام عالی علاقه مند به ورزش قطعا روز به روز شاهد شکوفایی و پیشرفت ورزش دانشگاه خواهیم بود و در ادامه گزارشی از روند تمرینات تیم و نحوه اعزام ارائه دادند. دانشجویان نیز از حضور ریاست دانشگاه  در این دیدار تقدیر کردند و از اقدام ایشان در پیگیری شرایط تمرینی تیم ابراز خوشنودی کردند.   

لازم به ذکر است تمرینات تیم والیبال دختران به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر در محل سالن زینبیه و سالن شهید پایدار برگزار گردید و روز شنبه به جشنواره فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های پیام نور کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان مازندران اعزام شد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر