كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/7/19 پنجشنبه معاون پژوهش وفناوری دانشگاه پیام نور دردیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد : راه اندازی استارت آپ ها از اتفاقات خوب دانشگاه پیام نورمی باشد .

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نوراستان ، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد. در این نشست که رئیس دانشگاه پیام نور استان ، نیز حضور داشت، ابتدا دکتر  سجادی ضمن تشکر از استاندار کهگیلویه وبویراحمد به ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه پیام نور استان پرداخت . سپس معاون پژوهش وفناوری دانشگاه پیام نور، ضمن تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد، راه اندازی استارت آپ ها را یکی از اتفاقات خوب دراین دانشگاه دانست وگفت امیدواریم با حمایت مسئولین محترم استانی و در راس استاندار محترم دردانشگاه پیام نورکهگیلویه وبویراحمد نیز استارت آپ ها راه اندازی شوند. دکتر کریمی ضمن بیان برخی از مهمترین مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد خواهان حمایت  استاندارمحترم و سایر مدیران استانی از این دانشگاه شد.                                                                                   

استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز در سخنانی ضمن خیرمقدم وخوش آمدگویی به معاون پژوهش و  فناوری دانشگاه پیام نوربه برخی از مهمترین ویژگیهای بارز دانشگاه پیام نور اشاره کرد . دکتر احمدی گفت در حدتوان و امکانات از دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد حمایت خواهیم کرد.

    
                 
                                
                          

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر