كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/7/23 دوشنبه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور خبر داد: برگزاری اولین همایش ملی اندیشه تمدنی ازنگاه امیرالمومنین علی (ع) باتاکید بر نهج البلاغه دکترامین ناجی از برگزاری نخستین همایش ملی اندیشه تمدنی از نگاه امیرالمومنین علیه السلامبا تاکید برنهج البلاغه در دانشگاه پیام نور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، وی محورهای پیشنهادی این همایش را مبانی نظری تمدن اسلامی از منظر معارف علوی اندیشمندان مسلمان و نهج‌البلاغه در سیر تمدن اسلامی شاخص های فرهنگی و اجتماعی تمدن اسلامی از منظر معارف علوی شاخص های سیاسی و اقتصادی تمدن اسلامی از نظر معارف علوی مظاهر بیرونی تمدن اسلامی از منظر معارف ادبی سبک زندگی اسلامی از منظر معارف علوی و نهج البلاغه و متون علمی و ادبی در تمدن اسلامی ،عنوان کرد.
وی آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات به نخستین همایش ملی اندیشه تمدنی از نگاه امیرالمومنین علیه السلام با تاکید بر نهج البلاغه را ۱۵ آبان و همچنین آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات را ۱۵ آذرماه اعلام کرد.
دبیرعلمی همایش زمان برگزاری این همایش را هفدهم و هجدهم بهمن ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: این همایش در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار خواهد شد .
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام نور با علام اینکه دبیرخانه این همایش در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بخش الهیات و علوم اسلامی مستقر می‌باشد گفت: علاقه مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 22485173 دبیرخانه این همایش و رایانامه به آدرس
elahiat @pnu.ac.ir
مراجعه نمایند
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر