كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/3/2 چهارشنبه رئیس دانشگاه پیام نوراستان در نشست با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان : یکی از افتخارات دانشگاه پیام نوراستان، میزبانی از دانشجویان شاهد و ایثارگر می باشد.

نشست مشترک رئیس دانشگاه پیام نوراستان با مدیر کل و معاونین بنیاد شهید و امورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد پیرامون مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگردانشگاه پیام نوراستان، درسالن جلسات دانشگاه برگزار شد. در این نشست ابتدا دکتر سجادی،  رئیس دانشگاه پیام نور استان در سخنانی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از مدیر کل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به خاطر حضور درجلسه و پیگیری و اهتمام به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت بی شک یکی از افتخارات دانشگاه پیام نوراستان، میزبانی از دانشجویان شاهد و ایثارگر می باشد. دکتر سجادی به مشکلات این دسته از دانشجویان دردانشگاه خصوصا مشکل شهریه آنها اشاره کرد و گفت امیدواریم با تعامل و همکاری دوسویه دانشگاه و بنیاد شهید همه مشکلات این دانشجویان عزیز برطرف شود .                                                                                                                        

سپس آقای  موسوی  مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه به خاطر اهتمام به اموردانشجویان شاهد وایثارگرگفت، به طور قطع هیچ گونه دریغی درخصوص حل مسائل و مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگردانشگاه پیام نور استان، خصوصاً وصول مطالبات شهریه ای آنان نمی کنیم و تا وصول مطالبات و پیگیری سایر امورات از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.




 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر