كوچك يا بزرگ كردن بخش :.
1397/11/15 دوشنبه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب : دستاورد های دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی،  دستاوردهای 11سال  فعالیت دانشگاه پیام نور این استان را تشریح نمود. دکتر سجادی گفت، دانشگاه پیام نور در توسعه آموزش عالی در کشور ودر استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین تحقق عدالت آموزشی که از اهداف و شعارهای انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، نقش بسزایی داشته است. دکتر سجادی  با بیان اینکه اولین دانشگاه پیام نور این استان در سال 1372 در شهر دوگنبدان تاسیس وراه اندازی شد و دانشگاه پیام نور استان ازسال 1386  به صورت مستقل  و استانی به فعالیت خود ادامه داد  و در حال حاضر 9مرکز و واحد با جمعبت دانشجویی حدود 6000نفر در 78رشته مقطع کارشناسی و4رشته گرایش مقطع کارشناسی ارشد در سطح استان مشغول به فعالیت می باشند. رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد  بیان کرد: در حال حاضر تعداد 48 عضو هیئت‌علمی تمام‌وقت در دانشگاه‌های پیام نور استان مشغول فعالیت های  آموزشی و پژوهشی می باشند.       
رئیس دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد مساحت فضاهای  فیزیکی حال حاضر در سطح استان را بالغ بر 32000متر مربع بیان نمود وگفت از این مقدار  5500متر مربع فضای ورزشی و1000  متر مربع فضای آزمایشگاهی می باشد. دکتر سجادی برگزاری4همایش ملی
چاپ وتالیف 23کتاب  توسط اعضای هیات علمی وچاپ تعداد 459مقاله در مجلات خارجی و داخلی ارائه 793مقاله در همایشهای داخلی وارائه 95طرح پژوهشی را ازمهمترین دستاوردهای پژوهشی این استان دانست . دکتر سجادی افتخارات فرهنگی و ورزشی دانشجویان وکارکنان این دانشگاه رادرسطح ملی واستانی هم خوب ارزیابی کرد وگفت امیدواریم با برنامه ریزیهای انجام شده روز به روز شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتری در این زمینه باشیم .
رئیس دانشگاه پیام نوراستان کهگیلویه و بویراحمد درپایان گفت تمام این دستاوردها وپیشرفت ها پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این استان رخ داده، که همه ما باید مرهون خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر