كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد، سید علی سراج، رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطرۀ دولتمردان عمل و اندیشه، دو معلم بزرگ علم و عمل و اخلاق، به برخی از دستاوردهای دانشگاه پیام نور در دولت تدبیر و امید اشاره نمودند.

دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی ایران، افتخار این را دارد که در کنار رسالت اصلی خود یعنی «آموزش همه جا، همه وقت و برای همه کس» به سمت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اهداف دولت تدبیر و امید قدم بردارد.

 این مهم در دانشگاه پیام نور با تلاش و کوشش همۀ همکاران ارزشمند در سراسر کشور و مدیریت مدبرانۀ جناب آقای دکتر علی­اصغر رستمی ابوسعیدی، ریاست عالی دانشگاه با شعار هدفمند دانشگاه پیام نور « ارتقای کیفیت، مأموریت گرایی و کارآفرینی» محقق شده است.

برخی از مهمترین جنبه­های این بالندگی در سال جدید می­توان به 1- افتتاح 60 پروژۀ عمرانی در سراسر کشور (شایان ذکر است 60 پروژه نیز در دهۀ فجر سال گذشته افتتاح و به بهره برداری رسید) 2- رونمایی از سامانۀ الکترونیکی صدور دانشنامه 3- رونمایی از 500 محتوای الکترونیکی جدید 4- مرکز آموزش زبان فارسی دانشگاه پیام نور با هدف گسترش زبان فارسی و جذب دانشجویان خارجی  اشاره نمود. خوشبختانه سهم استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه­های عمرانی، بهره بردرای از 2 پروژه ارزشمند ساختمان آموزشی مرکز یاسوج و سوله کارگاهی مرکز یاسوج است. همچنین تا پایان شهریورماه از محوطه سازی و آسفالت مرکز یاسوج بهره بردرای خواهد شد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب