كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
 
روسا و معاونان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور استان به مناسبت آغاز سال نو و عرض تبریک به مناسبت سال جدید به دیدار آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری رفتند.

هویت دانشگاه پاس داشته شود

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: انتظاراتی از سوی افراد بیرون از دانشگاه وجود دارد که با مسایل دانشگاهی مغایر است و باید هویت دانشگاه پاس داشته شود.

عنایت الله نجیب زاده در دیدار دانشگاه استان با نماینده ولی فقیه در استان افزود: دانشگاه محل علم است و درخواست هایی که از بیرون از دانشگاه می شود زنگ خطری برای دانشگاه و استقلال این نهاد علمی است.

وی ادامه داد: آن چه که برعهده مسئولان دانشگاه برای فراهم کردن محیط علمی برای دانشجویان است انجام می شود و ممکن است نقایصی نیز در این راه باشد اما ساختار و چهارچوب علمی در دانشگاه رعایت می شود.

نجیب زاده چهارچوب حاکم را شامل مسایل علمی و پژوهشی، هیئت علمی توانا و توانمند و جو علمی و آکادمیک موجود در دانشگاه عنوان کرد.

این مسئول دانشگاهی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خدمات رفاهی که در سطح شهر به دانشجویان ارائه می شود مطلوب نیست و باید برای این مسئله چاره اندیشی شود.

وی با اشاره به وضعیت نامطلوب خوابگاههای دانشجویی در سطح شهر یاسوج، افزود: از نهادهای مسئول انتظار می رود برای سر وسامان دادن به وضعیت خوابگاههای دانشجویان دانشگاهها همکاری کنند تا شاهد کاهش معضلات شهری ناشی از این مسئله باشیم.

دانشگاهیان استان در پایان این دیدار نماز ظهر و عصر را به امامت آیت الله ملک حسینی اقامه کردند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب