كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
 

رئیس دانشگاه پیام نور استان   در پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است

بسمه تعالی

حضرت على‏ (ع): هیچ گنجى سودمند تر از علم نیست

آغاز سال تحصیلی جدید را به همه استادان ارجمند، دلسوز و متعهد، دانشجویان عزیز و کارکنان گرامی خانواده بزرگ  دانشگاه پیام نور  تبریک و تهنیت می گویم. فصل پاییز اگرچه آغاز خزان طبیعت است، اما نماد بهار علمی، شور و نشاط دانش پژوهان، استادان و دانشجویان مشتاق دانش افروزی است که سرمایه های راستین جامعه به شمار می روند؛ به راستی هیچ مزیت و فضیلتی برتر ازعلم ودانش اندوزی  نیست.

امروزه، توسعه پایدار ضامن امنیت، رفاه و آرامش هر کشوری است و راه تحقق چنین خواسته ای از مسیر توسعه و تولید علمی آن کشور می گذرد و مولد آن به تلاش و همت دانشگاهیان و دانش آموختگانش بستگی دارد و برای تحقق چنین خواسته ای ضرورت دارد فضای دانشگاهی ما بیش از پیش به اصول و قواعد علمی آراسته شود، به طوری که در آن آزادانه پژوهش، تفکر، نقد و خلاقیت از سوی استادان و دانشجویان ملحوظ نظر قرار گیرد.

فرصت را مغتنم می دانم و از اعضای خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور به ویژه استادان گرامی تقاضا دارم با تلاش و کوششی مضاعف در جهت تعالی آینده جوانان کشور، برآورده شدن مطالبات رهبر فرزانه انقلاب ومردم  و نیازهای روز جامعه حرکت کنند تا شاهد پیشرفت وتعالی بیش از پیش ایران اسلامی درهمه عرصه ها خصوصا عرصه علمی باشیم .

امیدوارم در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" محور فعالیتهای دانشگاه بیش ازپیش در جهت تحقق این امر قرار گیرد، به طوری که نتیجه پژوهشها و برنامه ریزی ها در علوم مختلف ، منتهی به اثربخشی و حل مشکلات کشور باشد؛ فراموش نکنیم که اقتصاد مولد و درونزا متکی به دانش روز است و اینجانب باور دارم دانشگاهیان ما همچون گذشته می توانند سرمنشاء خدمات و برکات زیادی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور باشند.

در پایان بار دیگر،آغاز سال تحصیلی جدید را به همه استادان ارجمند، دانشجویان عزیز و همکاران دلسوز دانشگاه پیام نور درسراسر کشور خصوصا همکاران عزیز ودانشجویان ارجمند درمراکز وواحدهای دانشگاههای پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد  تبریک می گویم و از خداوند سبحان  برای همه بزرگوران  آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

 

 

دکترسید علی سراج 

رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه وبویراحمد

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب