كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
 

 

 

رئیس دانشگاه پیام نورواحد  دهدشت گفت: در صورت استقبال دانشجویان صندوق مالی دانشجویی با اعطای سود هشت درصد به سپرده‌ها راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ،علی آذری در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبیین قابلیت‌های دانشگاه پیام نور اظهار داشت: میزان اثرگذاری و نفوذ در رسیدن به اهداف در این نهاد آموزش عالی نسبت به سایر نهادها بیشتر است.

رئیس دانشگاه پیام نورواحد  دهدشت امکان تحصیل افراد شاغل در پیام نور را از مزایا و قابلیت‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: در دانشگاه پیام نور برای همه افراد فرصت آموزش ایجاد شده و سربازان می‌توانند حین گذراندن خدمت سربازی به تحصیل خود ادامه دهند.

آذری نقش دانشگاه در توسعه پایدار و تربیت نیروی انسانی را مهم دانست و با بیان اینکه عدالت اجتماعی یکی از موضوع‌های مهم در فرآیند ارائه خدمات نهادهای آموزشی است عدالت آموزشی را از مصادیق عدالت اجتماعی عنوان کرد.

وی افزود: با توسعه کمی آموزش عالی بستر برای برقراری عدالت اجتماعی فراهم شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور دهدشت تصریح کرد: این واحد دانشگاهی با بیش از۱۳ سال سابقه فعالیت‌های علمی،فرهنگی،پژوهشی در عرصه تحصیلات با شعار «آموزش برای همه،همه جا و همه وقت» تنها نماینده رسمی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در شهرستان است.

وی از ایده گشایش صندوق مالی دانشجویی به منظور کمک به دانشجویان بی‌بضاعت در پرداخت شهریه و نیز ازدواج خبر داد و گفت: آیین نامه حقوقی این صندوق تنظیم شده و چنانچه دانشجویان استقبال کنند به زودی راه‌اندازی می‌شود.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب