كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
 

 بازدید رئیس پیام نور استان از روند برگزاری امتحانات در مرکز یاسوج

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، دکتر سید سجاد سجادی خواه  رئیس دانشگاه پیام نور استان  در اولین روز کاری خود از روند برگزاری امتحانات مرکز یاسوج بازدید نمودند.

دکتر سجادی خواه در بازدید از حوزه های امتحانی مرکز یاسوج  روند برگزاری امتحانات را خوب ارزیابی نمودند ارتقاء کیفیت ، خدمات رسانی به دانشجویان ، ارائه امکانات به موقع و برگزاری بی عیب و نقص امتحانات را وظیفه همه همکاران دانسته و این موضوع  میتواند در معرفی دانشگاه پیام نور به جامعه و جذب حداکثری دانشجو تاثیر به سزایی داشته باشد.

دکتر سجادی خواه گفت: برگزاری همزمان امتحانات در سراسر کشور و امنیت بالای آن را میتوان معیار سنجش این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاهها دانسته و برگزاری هرنوبت  امتحان آن را  میتوان یک کنکور تلقی کرد.

وی افزود : شیوه برگزاری  الکترونیکی آزمون ها  علاوه بر امکان  اعلام سریع تر نمره های امتحانی، کاهش قابل توجه هزینه ها را به دنبال دارد و این شیوه آموزشی را از به روز ترین روش ها در دنیا برشمردند.

 

دکتر سجادی خواه در پایان  : داشتن برنامه کاری ، وجود نظم وانضباط و آگاهی کامل از قوانین و بخشنامه ها را برای کلیه همکاران توصیه نموده و خاطر نشان کرد در برنامه کاری خود بر اساس شایسته سالاری عمل خواهد کرد.  

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب