كوچك يا بزرگ كردن بخش :.اخبار
 
رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور بر اساس سوابق تحصیلی از ماه آینده در نظر گرفته شده که داوطلبان بر اساس معدل کتبی پیش دانشگاهی در این دانشگاه پذیرفته شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان سید علی سراج گفت:همزمان با انتخاب رشته داوطلبین ورود به دانشگاه و اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری،ورود به دانشگاه پیام نور فرصت مناسبی است برای دانشجویانی که مایل هستنددر محل زندگی خود تحصیل کنندو بومی گزینی یکی از ویژگی های دانشگاه پیام نور است .

وی افزود :دانشگاه پیام نور دانشگاهی دولتی است که مدرکی معتبر ارائه می دهدلذا اخیرا شیوه جدیدی برای پذیرش دانشجو تحت عنوان بررسی سوابق تحصیلی در نظر گرفته شده که فرصت خوبی است تا بر اساس معدل کتبی پیش دانشگاهی داوطلب،وی بتواند در دانشگاه پیام نورپذیرفته شود.

سراج خاطر نشان کرد:امکان تحصیل همزمان دو رشته مختلف،امکان نقل و انتقال بین مراکز و واحدها ،تشکیل کلاس ها در روزهای خاصی از هفته و پذیرش افراد شاغل برای ادامه تحصیل از جمله ویژگی های انعطاف پذیر دانشگاه پیام نور می باشد.

وی اظهارداشت: دانشگاه پیام نورکهگیلویه و بویراحمد با دارا بودن بیش از 9 مرکز و واحد و  رشته محل کارشناسی و تنوع رشته ها در گروه های آموزشی فنی مهندسی، علوم انسانی، هنر و کشاورزی فرصت بسیار خوبی برای داوطلبان ایجاد می کند که بتوانند در نزدیکی محل سکونت خود و با هزینه های کمتری به ادامه تحصیل بپردازند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: داوطلبان حضور در دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد بر اساس معدل دیپلم خود می توانند در رشته مورد نظر خود در این دانشگاه پذیرفته شوند که دیگر نیازی به حضور در کنکور سراسری ندارند.
سراج در پایان تأکید کرد: سازمان سنجش آموزش کشور با بهره گیری از معیارهای دانشگاه پیام نور سوابق تحصیلی داوطلبان را بررسی و بر اساس آنها با امتیاز بندی به دانشگاه پیام نور معرفی می کند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو مطالب